iremakdeniz Kızlar ayın 22-25-26-27 günlerinde ilişkimiz oldu. Şimdi kasıklarım ağrıyor ve bugün yumurta kokusu vs midemi bulandırdı psikolojik mi bilemedim ama sizce ne zaman test yapsam adetim 8 eylül
Mervis61 iremakdeniz bence daha çok erken belirtiler için belki psikolojik olabilir .adetin gecikmesini bekleyin bence test yapmak için . Ben 4 gün öncesinden yapmıştım aşırı silik bi çizgi vardı o da insanı yıpratıyor var mı yok mu yükselecek mi değer vs . En iyisi biraz geç öğrenmek :)) ayy inşallah vardır varsa eğer buraya yazın muhakkak 🫶🏻
cauuv1 iremakdeniz benm de bat 8 eylül ben 6 sında erken test yapcam iki gün kala oldugu icin varsa silik cıkmaz
iremakdeniz Mervis61 ay inşallah inşallahhh 🥹💗 çok heyecanlanıyorum günler geçmiyor sürekli aklımda inşşallah 8ine kadar bekleyip buraya da yazacağımm 🫶🏼🫶🏼