Bende 33 haftadayım 30 haftadan beri bu sorunla uğraşıyorum sürekli hareket dinliyorum bazen canım açıyor hareketlerinden bazen de tık yok. Alıştım artık sürekli tatlı bişey ısırıp su içip karnımı dinleyip takip ediyorum gece gündüz manyağa bağladım 😅 doktorum günde 10 hareket hissetmen yeterli dedi ama yine de ben sürekli takipteyim. Bebekler bazen uzun süreli uyurmuş bundan kaynaklı bazı zmaan 2 3 gün hiç hareket olmuyor gibi geliyor bize sanırım