Merhabalar ben şuan 9+3 günlük hamileyim. 5. Haftada yapılan kan testlerinde alt ast değerimin yüksek olduğunu öğrendim. Sürekli takip altında kaldık alt değerim 360 lara kadar çıktı. Dün test verdim şuan alt 200 ast 80 çıktı. 1 hafta önce verdiğimde alt 190 ast 60 çıkmıştı. 4 haftadır çok fazla bir düşüş olmadı. Aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba ne gibi önlemler aldınız. Doktorum bana yağlı yiyeceklerden hamur işlerimden uzak durmamı söyledi ancak hala herhangi bir düşüş söz konusu değil.