@“Mervealya1992”#p337495
Mervealya1992
Cevabınız için teşekkür ederim 😇
Aklıma hep şey gelir eskiden annelerimiz folik asit mi kullanırmış, kendimi böyle rahatlatıyorum galiba. Ya ben yurt dışında yaşıyorum bu sebeple buradaki takviyelere pek güvenemedim. Doktorumun önerdiğini takviyeyi Türkiye’den eczacı arkadaşıma attım, içme folik asit değeri çok yüksek dedi aksine endişelendim ve kullanmadım, şu dönemde insanın kafası o kadar çok karışıyor ki.