Merhabalar benim sürekli kasılmalarım oluyordu ben normal bebek bir yere toplanıp geriliyor falan sanıyordum ama nstye bağladılar sancım çıktı yoğun bakıma yatırdılar 3 gün boyunca 2 saate bir hap içirdiler iki doz ciğer geliştirici yaptılar serumlar serumlar kasılmalarım geçti ilk gün de 1 cm açılmam vardı çıkarken de baktılar 1 cm açılmam var şuan eve geldim kasılmam yok fakat alt karında ağrım var doktor sancıların sıklaşırsa gel demişti ama açılmam ilerlemiyor yani sizce doğum ne zaman olur hazırlıkları yapmalı mıyım yoksa bu şekilde olupta doğumu duran kişiler var mıı :)