denizin_annesii başka gebelik düşünmezsen tüplerini de bağlayabilirsin, ben de arka arkaya hamile kaldım malesef doğru düzgün koruma yöntemi yok ki. Tüplerimi bağlattım en son ama inan o kadar psikolojik gerilim yarattı ki ben tipler bağlı olduğu halde korkuyorum ve ek koruma yapıyorum, hatta belki iğne bile vurulabilirim düşünmüyor değilim. Hem hamileliklerim kusma ile geçiyor hemde sezeryanla doğum yapıyorum riskli gebeydim birde