Kızlar 17+5 deyim bebeğim kendini göstermiyor doktor 2 hafta sonraya gün verdi ay nasıl beklicem acaba başka doktora gidip bi şansımı denesem mi yoksa beklesem mi kendi doktorumu 😔 çok kız istiyorum bi oğlum var sağlıkla gelsin de tabi napıcağımı bilemedim 😂😂