Aysegll12 Kızlar 27+2deyiz birkaç gündür kasık ağrılarım var özellikle sol tarafım çok ağrıyor geceleri dönerken felan çok zorlanıyorum sizce bu haftalarda kasık ağrısı normal mi
nazlicanklc Bende tam olarak 27+2 deyim aynı sorunu yaşıyorum. Böbrek büyümesi olmuş dediler ama o yapmaz kasıkta dediler ve şu an ne olduğu belli değil. Yürürken inanılmaz ağrıyor.
Aysegll12 nazlicanklc benimde ara ara ağrı oluyor özellikle gece dönerken çok zorlanıyorum böbrek büyümesi yapar mı bilmiyorum ama
Aysegll12 Aleynaz06 bende öyle düşünüyorum ama bi aksilikte olur mu diye düşünmeden edemiyorum ilk gebelik olunca her konuda tecrübesizim
Zlhaygt Ben de 29+5 deyim benim de sağ tarafım birden ağrıyor ve batıyor nefes alamıyorum. Doktorum Magnezyum verdi o çok rahatlattı tavsiye ederim
Aysolin Haftadayim 5 gundur ayni sorunu yaşıyorum ama agri degikde sanci tarzi benim ki. Hani ayni duzeyde suren regl agrisi gibi degilde hareket ettigimde bicak saplanmasi gibi sanci seklinde. Henuz bi cozum bulamadim ve sebebini de cozemedim. Idrar yolu enfeksiyonu da olabilir dedi doktorumun asistani yada rahim buyudugu icin normal bi durumda olabilir dedi. Eger doktora gidersem idrar testi falan gibi mutlaka guncel yorum eklerim buraya