Kızlar selam bugün tam 12 haftalık olduk normalde özel kontrollüyüm bi şehir hastanesini deneyeyim diye randevu aldım bugün gittim şansıma öyle bir doktora denk geldim ki Allahım ya ikili teste girmişim haberim yok çünkü 10 sn ultrasonda baktı ve ikili teste sekreteri girdiğimi söyledi zaten girecektim de bu kadar kısa mu sürüyor 3 tüp de kan verdim. Neyse sorum o değil doktora maalesef hiç bişey soramadım aşırı gergindi bi sorun var mı diye sordum ona bile cevap vermedi folik asite şuan devam edecek miyim kaç haftaya kadar devam edeceğim bilginiz var mı? Tabiki daha cinsiyet belli olur olmaz bişey diyemem onu bile soramadım anlayananız varsa bakabilir mi?
