Maviyesil121212 Kızlar 28 haftalık hamileyim sabahtan beri aralıksız bel ağrım var Allah korusun erken Doğum olmasından korkuyorum ama sadece belimde var ve hiç ara vermiyor ağrı. Başına gelen var mı korkmam gereken bir durum mu bu
Deletedmom434 Maviyesil121212 erken doğum olmasından korkuyorsunuz ama buraya soruyorsunuz ?? Şuan sizin hastanede olmanız gerekiyor
Mrvkzlkya Maviyesil121212 36+3 günlük hamileyim yaklaşık 1 aydır sürekli belim ağrıyo doktor magnezyum eksikliğindendir dedi
Betultaskin Maviyesil121212 benim de 24 haftada başlamıştı magnezyum eksikliğinden dedi doktorilaç kullanınca geçmişti yine de doktorunuza danışın
Maviyesil121212 Narindmr maalesef çıkabilecek durumda olsam buraya yazmazdım gidene kadar bi nebze de olsa yaşayanlardan dinlemek istedim
Maviyesil121212 Deletedmom434 erken Doğum riskim yok şükür fakat sancının neye benzediğini bilmediğim ve belden başladığını söyledikleri icin ‘gerçek tecrübelilerden’ Bilgi almak istedim hastaneye Gidene kadar
Deletedmom434 Maviyesil121212 daha önce doğum yaptım,ayrıca hemşireyim.. geçmeyen kasılmalar ve bel ağrısıyla riskim yokken 31. Haftada erken doğum riskim çıktı bu konuda evde bekleyecek kadar rahat olamıyorum kusura bakmayın,sizde lütfen bir hastaneye görünün
Maviyesil121212 Deletedmom434 bel fıtığım da var yıllardır ona da benzeyen bir ağrı Uzanınca geçti şimdi devam ederse gidicem Allah korusun,teşekkür ederim cevabınız icin bu arada 🙏🏻
Maviyesil121212 Mrvkzlkya gidince sorucam bunu ben hep fıtığıma bağladığımdan sormamıstım ama magnezyum eksikliği de olabilir dediğiniz gibi
Mrvkzlkya Maviyesil121212 komşumun doktoruda magnezyum eksikliğinde soda tavsiye etmiş bebeğede zararı yokmuş öyle söyledi pek içemiyorum ama yarım içiyorum
Ozlemsvr Maviyesil121212 benimde o haftada öyleydi. Böbrek ağrısı mi bel ağrısı mi kestiremdim. Doktora gittim omurganın yapısı değişiyor normal bel agrin dedi. Ama şimdi çok şükür geçti.. 32 haftaya girdim.
FMS Maviyesil121212 22.haftamdayım ve 14.haftadan beri bel ağrım var 18.haftaya kadar dayandım ha geçecek diye ama geçmiyor magnezyum kullanıyorum sadece hafifletiyor ancak benim bel fıtığım olduğu ve kilolu hamile kaldığım için ağrılarım çok erken başladı sizin böyle bir durumunuz yoksa şayet doktorunuza danışın arkadaşlarla hemfikirim maazallah erken doğum riski falan olur aman ihmal etmeyin 😔 geçmiş olsun