EbruDemir81 Kızlar durumlar nasıl mide bulantısı ve uyku hali devam ediyor bende ayni durumda olanlar var mııı 🥱🥱🥱😳
Thenargisss EbruDemir81 canm merhaba bebeyin kalp atışı bende dakikada 146 normal mi bu yoksa daha yüksek mi olmalı
rumikaa EbruDemir81 12 haftalık olduk ama hala iştahsızım bulantı aşırı var uyku desen bulduğum yerde gidiyorum
Yaban Ben de bu hafta 12 oldum ama bulantılar iştahsızlık her şey var. Bir an önce geçsin istiyorum. Çalışıyorum bi yandan çok zor oluyor
EbruDemir81 Yaban ayy evet o bulantı varya mahvediyor beni ben de çalışıyorum bir yandan gerçekten zor Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
EbruDemir81 rumikaa yani iştahsız değilim yiyorum en azindan yemeye çalışıyorum ama o bulantı beni mahvediyor tuzlu çubuk iyi gelir dediler yedim ondan da tiksindim uyku desen her an var 🥱🥱