gonulmusic Kızlar günaydın. 25 haftalık hamileyim ve idrar verdim mesane taşı olduğunu söyledi doktor. Çiş yaptıktan sonra yuruyemiyordum zaten. 14. Haftadan itibaren böyleyim. Aranız da bu durumu yaşayan var mı ? Bol su içmemi söyledi.
gonulmusic Kendi kendine düşmeyi bekleyelim dedi zaten böbrekten mesaneye yani idrar torbana inmiş dedi.
gonulmusic Çok korkuyorum. Arkadaşım çocuk doğurur gibi ağrısı var dedi. Siyahimsi kanli birsey düşecek vajinandan dedi 😓😓. Beneğe zararı olur mu ki ya da erken doğum riski olur mu ki. Dün doktora şoka girdim konuşamadım soramadım hiç.