Yeni1gebelikkk Kızlar bugün 2 gün oldu doğum yapalı ilk gün sütüm yine az az geldi ama bugün bebek sabaha kadar uyumadı sütüm yoktu aç diye ,mama alayım zorda kalınca veririm diyorum en iyisi hangisi ve bebevit markası nasıl kullananlar yazabilir mi
ElifAkyol Yeni1gebelikkk İlk günler süt çok gelmiyor zaten emzirmeye devam edin Ama illa mama diyorsanız hipp daha iyi