Benim bebeğim de 40 günlük hala gözlerinin kenarı sarı, ilk bebeğimde öyleydi göz zaman alıyor fakat bu sefer yüzü de sarı benimkinin endişeleniyorum korkumdan kontrole gittim 7 çıktı değeri ama hala sarı içim rahat değil uyanması kakaso her şeyi yapıyor çok şükür bende endişeleniyorum ister istemez tam olarak ne zaman tamamen geçiyor acaba ? Ya da başta olmayan sarılık sonradan oluyor mu