1gamze 2 kez aynı şeyi yaşadım, biri 6 hafta diğeri 4 hafta gerideydi, suyum azalınca yatış verdiler, ilkinde imza ile çıktım ama diğer kontrolde tekrar yatış verdiler ki bebeğim çok riskli durumdaymış, zaten o hafta su sınırın altına indi, gebelik zehirlenmesi başladı doğuma alındım. İkinci de de dr kendisi taburcu etti haftada 2 gün kontrole çağırdı, iki hafta sonra sınırın altına indi suyum yine gebelik zehirlenmesi ve doğum. İmza ile çıkış yapan biri olarak asla tavsiye etmem, ben gerçekten riskli bir duruma soktum bebeğimi ki çok şükür Rabbim bize bağışladı🤲🏼 çok zor bir süreç ama dayanmaya çalışın doktorunuz taburcu etmeden çıkış almayın.