İlki suni sancı ile 40+1de geldi ikinciyi bekliyoruz bakalım genelde ilki geç gelen ikinci de geç geliyor yada ilkinde erken doğum olan ikincidede aynı riski yaşıyor tabi herkeste aynı olacak diye birşey yokta 😅 kızlar benim ilkinde kendi sancım gelmedi en son suyum geldi mecbur suni sancı oldu burda okuyorum kendi sancısı ile doğuran arkadaşlar masallah çok güzel ilerliyor açılması vs darısı bize olur insallah