Munevver_kaplan_33 bilgeeS bebeğin gelisiminde bir sıkıntı yoksa doktor da onayliyorsa sezeryan olunabilir ama Dr çoğunlukla 38 haftanin sonlarında alıyor diye biliyorum
elif475475 bilgeeS ben 37+6 da doğum yaptım gayet sağlıklı bir doğumdu erken bir hafta değil. Tabi düzenli gelişim de önemli bebekteki o da zaten haftalar öncesinde anlaşılıyor
Arven-Doruk bilgeeS normalde 38 den ileri gitmesini bekliyor doktorlar ancak benim gibi bebegin gelisimi ve kilo alması sıkıntıya girer ise mecburen 37 de alabiliyor benimde mesela 37+1 de alacak mecburen disarda beslenmesi daha saglikli olacagi icin.
Zeyna27 bilgeeS 37+5 de sezaryen olmuştum isteğe bağlı kızım da 3.150 gr doğdu hiçbir sorun yaşamamıştım şimdi 2 yaş 2 aylık 35+4 günlük hamileyim 38 E gün alacağım inşallah