Kbrumt68 Kızlar sizin bebeişkerin nasıldı, bide kilo alması için ne önerirsiniz benim çokta iştahım yok aslında sıcaklardan ama zorluyorum yinede kendimi
Zehra_Abbasbeyli 32+6 yım ben.3 en son 3 hafta önce kontröle gitmişdim 1200 dü kilosu.Ama şimdi bilmiyorum erken doğum riskimde var inşAllah çok artmıştır kilosu.🥺
nazel123 Muz ceviz badem süt et tavuk bunlar kilo aldırıyormuş sanırım bende tüketmeye çalışıyorum kilosu normal düzeyde çıkıyor 31+2de gittim 1840grdı
Kubraalp67 Kbrumt68 ben de aynı şekilde zorla ittire kaktıra yiyorum bişeyler sırf bebek için iştah sıfır.