Silacavdar Kızlar dün gece hastaneye yatışım yapılmıştı hissettiğim bir ağrım yok ama sabahki nst de baya düzene binmiş ağrılar görünüyor doktorum bugün doğurturuz gibi duruyor dedi 36 haftayız bize dua edin 🙏
Parlaparla Silacavdar Sağlıkla sıhhatle kolaylıkla doğum yapıp yavrunuzu mutlulukla kucağınıza alın🤲🥰🤲
esdemiralay Silacavdar Sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın inşaallah .. Erken ya da geç dediler mi bu hafta için acaba ?
Silacavdar esdemiralay büyük bir risk yok diyorlar ciğer geliştirici iğne vurdular her ihtimale karşı sadece bizim kilo geriden geliyor onun için beklemek de istiyorlar ama bebek gelmek istiyor sanırım 🥹