Roonniee bbaa2805 bence pozitif benim de silikti çok yeni olduğu için böyle gözüküyo kan verebilirsin hayırlı olsun 💖
Gulgnl bbaa2805 hayırlı olsun canım benim pozitif 🎀aynen benimde böyle olmuştu şuan 35 haftalık olduk bile
bbaa2805 Hanımlar 5 dakika içinde çıktı 2 sonucumda adetim 2 gün gecikti çok heyecanlıyım sizce var mı hemen kan vermeye gideceğim ona göre
bbaa2805 Roonniee yaaa gerçekten mi çok istiyoruz çok mutluyum ama hayal kırıklığına uğramak istemedim
Roonniee bbaa2805 benim de geciken reglimin ilk gününde böyle çıkmıştı kan ver sürekli test yapıp masraf yapacağına kan daha mantıklı
bbaa2805 İkisi de 5 dakika da çıktı 10 dakika da belirginleşti direkt olarak kuruma çizgisi değildir dimi ?
bbaa2805 Çok mutlu oldum hanımlar , cevaplarınız için çok teşekkür ederim o zaman 9 da sağlık ocağına gidiyoruummm 😍🌸🥰
Minikmucizemmm26 bbaa2805 ben de 3+5 te biri erken biri kaset testte yaklaşık olarak bu şekilde öğrenmiştim sizin de var acilde bı kan verin bence hayırlı olsun 😍