Merhaba arkadaşlar, dün bende doğurdum aranızdan ayrılıyorum🙂 Dün sabah 7 de suyumun gelmesiyle uyandım. Ağrım hiç olmadı suyum geldiği için bir bir buçuk saat içinde hastaneye gittim. Açılmam sadece 2 cm’ di, hastaneye geldiğimde. Sancılarım çok hafif olduğu için suni sancı vermeye başladılar. Açılmam 4-5 cm olunca epiduralimi yaptılar. Ondan sonra kasılmaları daha az hissediyorsun zaten. Doğumhanede durma sürem 15 dk falandı. Benim ıkınmam gelmedi malesef yada yetersiz kaldım, orada 10-15 dk lık süreç biraz zor geçti. 8 buçukta hastaneye girdim, öğlen 3ü 5 geçe oğlum dünyaya geldi. 6-6,30 saat içinde doğumum gerçekleşti, çok şükür. Çok güzel bir duygu, darısı sizlerin başına🙂