Hil123 Kızlar merhaba 17 haftalık hamileyim diger dogumdanda kalan gobegim vardi biraz da bunda çikinca baya bir gobek oldu 75 kiloyum yakin akraba dugunu için elbise arayışındayım öneride bulunursaniz sevinirim 😊
gayesblog Hil123 artık normal abiyeler bile hoş durmuyor bence düğünlerde ki hamilelerde hiç beğenmiyorum. Bizim de önümüzdeki ay her hafta sonu bir düğün kına nişan var. Düz elbiseler tercih ettim. Pulsuz desensiz. Siyah-Lacivert-Haki.. Saç makyaj ve takılar ile bence çok daha iyi olucak :)
merve_89 Hamilelik için değil de normal abiyelerin karın kısmı daha geniş olanlar var o şekilde tercih edebilirsiniz