Evettt gelelim bizim 9 aylık serüvenimize 8 haftalıkken kahverengi lekelenmeyle başladık 13 haftaya kadar devam etti kanamalar daha sonra detaylı ultrason da plasenta previa yani bebeğin eşinin asagida olduğunu hatta kapattığını söylediler hersey yasaktı doktor yatış verdi tuvalet yemek hariç kalkmıyordum 4.5 yaşında bi oğlum daha varken epey bi zorlandım nerdeyse her gun ağlamayla korkuyla geçti oğluma yetemiyorum ihtiyaçlarını karşılaşamıyorum diye kendi kendimi yedim bitirdim neyse gelelim asıl meseleye bebeğimiz suyu azdı cuma günü kontrol de doktor çarşamba bugün sabah erkenden çağırdı ve bebek suyu sınır da hareketlerini de beğenmedim dedi nst de ve bugün yatış verildi akşam 4 de ameliyat için beni almaya geldiler oda da önlüğümü giyip baya bekledim almalarını daha sonra beni bi adam geldi götürdü ameliyathaneye orda beni hazırladılar tansiyon aleti nabız ölçer takıldı parmağma belden uyusturuldum o hiç hissedilmiyo bile sinek ısırığı daha sonra 10 dk kadar doktoru bekledik bende heycan tavan acaba doğum da kanama olcak mi ne olcak diye dua ettim hep . Doktorum geldi ameliyat başladı 16.37 de bebeğim dünyaya geldi ben odaya geldiğim de saat 6 idi . Doktor eşimle anneme ameliyat güzel geçti demis sütüm de hemen geldi çok şükür doktor bebeğin kilosunu az ölçmüştü 2.850 dedi bugün ki kontrol de ama 3.200 doğdu başta solunumun da sıkıntı olmus 3.5 saat sonra odaya yanıma getirdiler emzirdim hemen 6 saat sonra da beni kaldırdılar ilk yürüme için evet biraz zor oldu ama dayanılıyo bol bol su içtim nescafe içtim gazımı da çıkarınca rahatlayacagım . Previa olanlar hiç korkmayn 9 ay zehir ettim kendine düşünmekten korkudan stresten ama çok şükür hersey geride kaldı doktorunuz kendine güveniyorsa hiç korkmayn gerisi Allaha kalmış. Rabbim herkesi sağ salim bebeğine kavuştursun inşallah sorularınız varsa cevaplarm