Sabahtan beri kaburga sırt tarafımda ağrı var ve yatakta dönerken aşırı zorlanmaya batmaya başladı. Akşamdan beridir daha da arttı sırt ağrısı bide bacaklarıma vuruyor hafiften. Düzenli sık bi ağrı deil ama geçmedi yani doğum sancısı tam nasıl oluyor? Birkaç gün öncede regl agrısına benzer ağrıyla uyanıyordum o geçti bu başladı.