Kız olsun erkek olsun evlat evlattır 🥰 yanılma payı mutlaka oluyor . Bana da 12. Haftada erkek dedi , bak bu pipisi dedi 😅😅ama 19. Haftaya gittiğimizde de kız olduğunu öğrendik. İnsan ister istemez ikilemde kalıyor. Detaylıya gidip iyice netleşmesini bekliyoruz . Sizin içinde hayırlısı olsun diyelim