Ayy 10+4 te fetal dna vermiştim suan 11+6 oldum daha sonuçları gelmedi Bugün yinede ikili taramaya gireceğim çok heyecanlıyım uyku tutmadı. Doktor cinsiyet tahminindede bulunmuştu bakalım değişti mi🫣. Birde hareketleri hissetmek istiyorum çünkü hep aklıma acaba iyi mi diye geliyor ilk öğrendiğim günden beri bunu atamadım her gün yüreğim ağzımda doktorun kapısından girerken ölüp ölüp diriliyorum hele 😳