yyssmmnn Merhaba kızlar bebek yastıgı yorganı nasıll olmalı terletmemesi açısından birde yatak odasına ılk 6 ay falan kullanmak ıcın anne yanı beşiklerden aldım ama içindekı yatagı ınce yataklar olur ya kağıt gbi onlardan yanı bebek rahat edemez gbi gelıyor onun altına yada üstüne nasıll bır takvıye yapabılırım
Hulya06 yyssmmnn Canım bende park beşik aldım yatagı da var visco yataklardan ayriyeten kayinvalidem yünden yatak yorgan yaptırdı o şekil kullancam bakalim🤗
bulutunannesi33 yyssmmnn onlarn ıcınde reflu yatagı alabılırsın ben oyle yaptım aldgm besıgın mınerı kgt gb ılk altı ay kullanır snrada kauyyk yataga gecer
Popmum Yastık önerilmiyor. Reflü yastığı alabilirsiniz kiraz çekirdekli olanlarından bulursanız daha sağlıklı olur bebeğin gaz problemini de giderir.