Sna1244 Kızlar 1 yıl 3 aylık evliyim Hâla çocuğumuz olmuyor eşimde de bende de bir sorun çıkmadı ama doğal yollarla önerebileceğiniz şeyler var mı 🌸
Asi_07 Sna1244 En doğalı yumurtlama günlerinizi takip edip o günleri değerlendirmek ilişkiden sonra hemen ayağa kalmamak bir de gebelik öncesi folikasit kullanın inşallah güzel haberler alırsınız hakkınızda hayırlısı olsun 🤗
Yeniyeniden Sna1244 beynin arkasında çalışan otomatik bir sensör var onu durdurmak.lazim dusunmeyince hamile kaliniyor
Roonniee Sna1244 P.C. Uygulamasını regl takibim için yıllardır kullanırım yumurtlama günleri kesinlikle doğru buradan takip edip deneyin bir de bence umarım hemen sonuç alırsınız 💖
Sna1244 Gamze_gamze aslında çakışır suyu ve hayır otu suyu aldım öylece duruyorlar sanırım hayır suyunu ben çakışır suyunu eş içiyordu başlayayım o zaman onlara çok teşekkür ederim bu arada 💖
Sna1244 Birde bir haftadır çok kasık ağrım var ve özellikle geceleri olmak üzere tuvaletten çıkamıyorum biraz koku hassasiyetim birde arasıra gündüzleri baş dönmem oluyor bugün de test yaptım 1 yıldır çok fazla test yaptım ama ilk defa böylesini gördüm iki farklı marka böyle değişik bir şey çıktı sizce var mı birşey 🌸
Asi_07 Sna1244 test pozitif çıkmış ama gününüze daha varmış biraz daha bekleyip kan verin kesin sonuç alırsınız
Hlnnaru Sna1244 ay test pozitif çıkmış bence kan ver hemen hemen çıkacaktır umarım istediğin olmuştur 🌸
Sna1244 Yeniyeniden bir düğmes falan varmıymış söyle de durduralım senin ki durmuş gibi sanki bize de taktik ver bari
Yeniyeniden Sna1244 vereyim ben 45 46 yakın bir bayanım geç evlendim 4 senelik evliyim 1 kürtaj 6 kimyasal 2 tup bebek denemesi var sonuç negatif..artık dedim olmuyor yeter çabalamak eşimle anlaştık ikimizinde aracı var satılık dedim 1 senelik kredi çekelim iyi bir araba alalım sıfırdan zaten benim 1 sene çalışmam gerekli emekli olacağım eytden dedim çocukta olmuyor görüyoruz dedim bıraktık o ay hamile kaldim sasirdim hatta yanlış olmasın diye hastaneyi bile aradım şua 18 haftalık erkek bebek anne adayıyım 🙂 oturdum düşündüm dedim demek arkada hep birseyler calisiyormus sarteli ben indirince olay çözülmüş
1683618 Sna1244 bizde 1 yıldır istiyorduk ama baya takıntı haline getirmiştim sadece geçen ay hiç düşünmedim o ay hamile kalmışım daha şu an 5 haftalığız 💕
ilkimnur Yeniyeniden ya o kadar haklısın ki. Ben de 41 yaşındayım. Evlendik 3 ay denedik sonuç alamadık. Ovülasyon testleri falan sürekli takipteydim. E yaşımda var olur mu olmaz mı testler falan derken hamileliği düşünmediğim tek bir saniyem olmadı. Sonraki ay bişey oldu başka sağlık problemlerim çıktı. Yumurtlama dönemde eşimle ayrı şehirlerde bulunmak zorunda kaldık falan. İmkansızdı benim için. Öyle ki adetimi bile takip etmedim meğer 3 gün geçmiş. Kolposkopi için hastaneye gittiğimde hamile olduğumu öğrenmiştim. 7 hafta durdu o ayrı. Demem o ki cidden kafaya takmadığım özel hiçbişey yapmadığım anda gelmesi söylediklerinizi doğruluyor 👍
epltkp Yeniyeniden ne güzel bir haber Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin gerçekten buna katılıyorum stres çok büyük bir etken
Dlnoz Ben belime yakı yakmıştım sonraki ay da olmuyor diye artık saldım bir sonraki ay hamile kalmıştım kafaya takınca gerçekten olmuyor. Tabi yakının etkisi oldu mu bilemiyorum.
Buseemm ilkimnur kiz 71 yasinda miydi neydi ikiz bebek doguran varrr korkmayin insallah elin gavuru ikiz bebek doguruyor allahin izniyle bizler de yapariz 😂 yaş siniri koymayin kendinize 18lik citirim de geç gitsin 😂
Pinar6161 Roonniee ben hep o uygulamaya göre yapıyodum 2 yıllık evliyim 1 aşılama bir tüp bebek negatifim var. Ovulasyon testiyle takip ettiğimde adetten 3 gün sonra yumurtlamam oldu ama uygulamaya göre 6 günüm vardı. Ovulasyonla gene kaldım 8 haftalık düşük yaptım o ayrı tabi🥲
Hilalasenaa Laboquick marka ovulasyon testi tavsiye ederim. İkimizde de sağlık problemi yoktu 6 ay denedik olmadi çünkü hep takvime göre ilerledik meğer benim yumurtlamam takvimden 5-6 gün sonrasına denk geliyormuş. Ovulasyon testini denedigim ay hamile kaldım. 4 haftalikken de yanında verdikleri testlerden ogrenmistim