Ben de 35+1 im. Az önce doktordan çıktım. 32.haftamdan beri nst de sancı çıkıyor ara ara ama ben hiç hissetmiyorum. 3 haftadır evde dinleniyorum. Karnım sert sert oluyor ama düzenli değil doktor bugün düzenli olmadığı sürece sıkıntı yok rahim kendini hazırlıyor dedi💖 Şimdiden sonra doğum olsa bile sorun olacagını düşünmüyorum dedi. Bu hafta dişini sık 36.haftadan itibaren yürüyüslere baslarsın dedi💖 Herkesin sağlıklı ve kolay doğumu olsun insallah