Birisi00 Bizimde bebis bi üşütme tarzı gibi bir durum geçirdi. Öksürüğü vardı hafif ateşi 37.5 kadar yükseldi. Acile götürdük ciğerden röntgen felan çekildi şükür temiz çıktı. İdrar aldılar. Normal idrar sonucu temiz çıktı ama idrar kültüründe bakteri çıktı