Sympktz gecelik ile rahat ettim pijama giyemedim ben, dellpend kullandım rahatlık olarak çok iyi ama bana alerji yaptı malesef çok kötü oldu ama tabi herkese yapmayabilir. Depend alerji yapınca çıkardım, beli yüksek hamile kilotlarim ile rahat ettim. Beşinci günüm düşük bel külot daha giymedim çünkü tam dikiş yerine gelir lastiği pek rahat olacağını sanmıyorum, evde de en çok gecelik ile rahat ediyorum hala 😊