busra_basturk Bugün tam 19haftalık olduk ama bebeğime dair hiçbir hareket his duygu yok içimde daha erken mi yoksa bi sıkıntı olabilir mi
myangelson busra_basturk normal bazıları erken hissedebilir bazıları geç hissedebilir tahminen 1-2 haftaya hissedersiniz diye düşünüyorum 😊
Alpmom__ busra_basturk 19+4’de hissettim. Düz uzandığım zaman birkaç dakika fazlası yok. Paniğe kapılmayın ilk gebeliklerde böyle oluyormuş 🥹🥹
Bilibon Endise etmeyin bazen 23 haftalari bulur demisdi dr ilkini 18 2. Yi tam 19. Haftada hissetmisdim
Mavi-yt Bende tam olarak böyle bir post arıyordum bende bugün tam 19 haftalık oldum ama hiçbir şey hissetmiyorum hâlâ
Nazar_salcan Evet canım ben ilk hareketini 16.haftada hissetmeme rağmen 25. Haftalarda hiç hareket etmediğini biliyorum bı sıkıntı yoktur korkma ama illa endiseleniyosan bı doktora git
Bilibon busra_basturk evet insan endiseleniyo acaba oynuyoda benmi anlamiyorum diye bile dusunuyosun ama ayirt edilir sekilde Anlasiliyo merak etme 🤗🤗
b-bg kızlar 22 haftalık hamileyim 20. haftaya kadar bende hissetmedim ama 20 olur olmaz hissetmeye başladım sabredin 🙏🏽