Oznurbolatt Arkadaşlar hamileyken kullanan var mı . Vajinal kaşıntı sebebiyle doktorum verdi ama cesaret edemedim
Ebbruc Oznurbolatt 15 haftalıkken kullandım, mantar vardır kullanın ve çok etkili bi ilaç 2 dozu da mutlaka kullanın
kardelen54 Doktor vermiş bir zararı olsa vermez heralde asıl enfeksiyon ya da mantar zarar verir geçmediği sürece
Mrvnr55 Oznurbolatt ben 9haftslığım kullanılmaz yazıyı doktor verdi ama emin olamadım doktora sorucam
yokusbebek Oznurbolatt 6 tane kullandım hamilelik boyunca. Sadece birinde kanama olmuştu kullandıktan sonra. Bir sıkıntı olmadı ama. Çok güzel kesiyor mantarı. Öyle rahatladım ki kullandıktan sonra. Ne akıntı ne yanma ne kaşıntı kaldi.
Zumra-nur46p Hediye42 doktor banada 3 gün arayla dedi ama bı tanıdığıma 2 gün demiş kafamı karıştırmıştı benim