Benim de ilk gebeliğim hemşireye verilecek 1 tane hastane çıkışı müslin battaniye nohut battaniye ıslak mendil 2 adet de bez koydum . Yanımada 2 adet giyisi mama biberon bez ıslak mendil emzik soğuk olursa diye yelek patik 2 adet müslin battaniye ağız silme mendili çorap 2 adet de zıbın koydum unuttuğum birseydim varsa hatırlatır mısınız 😀 ha bu arada bazı kişiler 10 takım kıyafet 6 takım zıbından bahsediyor çok değil mi ❓