Hilalhayrettin25 bana doktorum izin vermemişti 37. haftada uzun yolculuk artık mecbur kalmadıkça tavsiye etmiyorum demişti zaten 2 gün sonra doğum yaptım 🫢 ama yolculuk yapmadım benim arkadaşım 34. hafta uzun yolculuk yaptı ertesi gün doğumu oldu doktorunuz kontrol etsin ona göre karar verin yorulduğu için tansiyonu falan yükselmiş acil doğuma alındı zor şeyler yaşadı kuvez süreci uzun oldu biraz sizin haftanız iyi doğum yapsanız da sıkıntı yok ama yorgunluk tansiyonu tetiklerde o sıkıntı