Papatya632 İkinci hamileliğim. Doğuma da az kaldı inşallah. İlk evladımda şu klasik balık ağızlı modellerden almıştım.2 yılda yıprandı, söküldü. Kötü oldu baya. Yeni ve sağlam çanta arayışı içerisindeyim. Ne önerirsiniz ?
Yenibirannee Papatya632 ben happymom kendi bebek cantasini kullanıyorum çok memnunum yaa kocaman içi yedek kıyafet bez hepsi sığıyor. benimde 2si ufak çocuklarımın ikisine koyuyorum + kendime bile esya koyuyorum 😂😂
Ebrucar Papatya632 ben anne bebek çantalarını çok beğenmiyorum Lescondan sırt çantası aldım. Genişleyebilme özelliği var ve çok gözlü hem de baya saglam sonra da kullanılır
aslhnkrts9 Papatya632 ben normal çanta almıştım daha 5 ay oldu agzı burnu bi yere gitti 😂 taa yıllar önce e bebekten kendi markasının çantasını almıştım 6 yıl oldu hala taş gibi onu kullanmaya devam ediyorum şimdi , içi de geniş
irem0596 Lucina Oslo çantayı aldım. Aşırı hoş ve kaliteli birazcık pahalı ama uzun ömürlü olsun istedim 🥰
Hcygllllll Hepsiburada dan Kiwi coolbag anne Bebek çantası aldım henüz kullanmadik ama sağlam bir şey geldi takip edince baya düşüyor 600 TL ye aldım kaliteli geldi