28 haftalık gebeyken makat kısmımda küçük sivilceler farkettim ve dermatoloğa gittim, o da bunların sivilce değil siğil olduğunu ve hpv olduğunu söyledi, sonra da kadın doğuma yönlendirdi, kadın doğum da smear testi aldı, doğumdan önce tekrar smear alacaklarını ve siğillerin vajinaya yayılması durumunda sezeryanın daha sağlıklı olacağını söyledi, yoksa bebeğe de gecebilirmiş. Şimdi 32.haftadayim, siğillerim geçti ama yine de normal doğum olursa bebeğime geçerse korkum var, böyle durumda olup normal doğuran var mı? Bebeğiniz iyi mi?