Mrymccc Haftadayız göğsümden sıvı geliyor başka gelen var mı buna kolostrum deniyormuş bebek için çok kıymetli bir sıvıymış hamilelikte bunu sağıp saklayanlar var aranızda yapan var mı ? Hamilelikte göğüs uyarılırsa doğumu başlattığınıda duymuştum ama ne kadar doğru acaba
Ebruskoo Mrymccc canım bizimki 24 haftalık bende 14. Haftadan itibaren gelmeye başladı doktorum elle müdahale etme sakın sağma doğumu tetikler dedi o yüzden hic ellemiyorum
chrysanthemum Bende de geliyor damla damla, sakın sağmayın. Sağıp saklamak bile mantıklı değil. Çocuk emmiyorsa sağıp saklanır emiyorsa zaten o ilk süte ihtiyacı var..