Seldahilal ilk cocuguma 2 buçuk sene sonrasında yumurta geliştirici hap ve çatlatma iğnesi ile hamile kalmıştım ama erken doğum ile kaybettik 2 sene korunduk Nisan ayında bıraktık korunmayı nasıl olsa ilaçla tedaviyle olur diye öyle üstüne dusmedik doğru düzgün ilişki bile olmadı taşınma telaslarimiz vardı temmuzda hamile olduğumu öğrendim 😊 ve çevremde de bu şekilde hamile kalan çok var nasıl olsa hemen hamile kalamıyorum diye bosveriyorlar korunmayı sonra hop hamile 🥲