yavrucakannesi mujgan_33 4 aylık hamileyim ilk gebeliğim ve iki gün önce düşük yaptım kürtaj oldum sınava girmek istemiyorum çok çalışmıştım bebeğim için de geleceğimiz için de büyük hedeflerim vardı ama girebilck piskolojide deglm 😓
mujgan_33 yavrucakannesi çok gecmis olsun çok üzüldüm Rabbim sabirlik versin bundada vardır bı hayır diyin.
14022024 mujgan_33 bende 33 haftaligim sınav için böyle bir dilekçe hakkımızın olduğunu bilmiuordum bende inşallah sıkıntı olmadan çıkarız 😊😊