Nebihe5 Ben owli markasına ait olan korseyi almıştım ilk hamileliğimde sırt ağrılarıma da iyi geldi sonrasında da baya kullandım
Eslam melekkfit 15 gün önce sezeryan doğumum oldu korse aldim ama malesef kullanamiyorum sıcak basıyor rahatsiz ediyor napacagimi bilmiyorum
Eslam melekkfit galiba instagram hesabi bu ama ben kullanmiyorum trenyolda falan varmidir dediginiz korse
Ayliz010 melekkfit doktorum dogumdan cikat cikmaz takicam dedi kendm takiyorum dedi bantli al dedi ozellikle kolay acilip kapanmasi icin sezeryan olucam