Kızlar selamlar bu gün 38+4 deyim gün içinde aktif ayaktaydım tüm gün yemek fln yedikten sonra belimde (gün içinde de vardı hafif) ağrı hissettim kendini hissettirdi yani biraz uzanayım yorulmuşumumdur dedim 2 saat uyumuşum uyandım şuanda kasıklarımda baskı hissediyorum sürekli küçük tuvaletim var gibi ve bel çukuru hizasında sağ ve sol tarafım aşırı ağrıyor geçmiyor uzandım dinlendimde yani artmış gibi uyandım tam tersi karnımda sertleşiyor ara ara sizce doğum olabilir mi ya da sancılar artsın diye ne yapmalıyım doğsun istiyorum artık 39 olduk neredeyse doğumh böyle başlayan oldu mu ilk doğum