Tugceavci8 Kızlar merhaba 11+3 günlük hamileyim normal çay içemiyorum. Kuş burnu içsem bi zararı olur mu? Ada çayı içilmiyor biliyorum.kus burnunu merak ettim cevapları bekliyorum
Nurrrrr Tugceavci8 Canım kuşburnu sağlıklı diye biliyorum ama ben yine cok icmezdim nefsimi öldürmek icin yarım çay bardağı içerdim sorun olmadı şükür 👍🏻
Bayanminyon07 Tugceavci8 Ada çayı sonraki haftalarda bebiş biraz daha büyüyünce haftada iki veya üç gün olmak şartıyla serbest ilk zamanlar bende içemiyorudum ama kuşburnu ıhlamur bunlar içilebilir
Candaan Tugceavci8 canim ben 6 haftada grıp olmama rağmen doktorum hiçbir bitki çaylarını içme dedi sadece kuş burnu ve ıhlamur içebilirsin demişti ama yinede sen doktoruna danış herkesin bünyesi bir değil
Tugceavci8 Bayanminyon07 çok teşekkür ederim canım korkar olduk herşeyden valla normal çay çok midemi bulandiriyor
Tombishamis Bencede içilebilir yeşil çay ve ada çayı sakıncalı diye biliyorum ama zencefil çayı falan içiyorum ben midemi de rahatlatıyor tavsiye ederim
Adensu_ Aleynaz06 Neferut Candaan Doktorumda bana normal 24 e kadar dedi.. bende boyle dedigin gibi damar atmasi gibi hissediyorum cok ara ara. Ama nebileyim karnim epey buyudu hissetmemek uzuyor biraz