Nur67 kiminkini kullandım bilmiyorum da bi dönem bende kullandım,sinir bozucuydu sürekli hep bi heves bişeyler deniyoz olsun diye kimden ne duysak yapıyoz yani ben öyleydim sonunda tüp bebek doktoruna gittim cok şükür ilk denememde tuttu şimdi 2 aylık hamileyim umarım sağlıkla gelir kucağıma,darısı isteyen herkesin basına insallah