39 haftalıkken gittim doktora açılma yok sancı yok bebek kanalda değildi bende egzersiz yaptım derken 39+3 te ağrılarım vardı şiddetli bel ağrısı ve doktorum izinli olduğu için aynı hastanede başka doktora muayene oldum 39+5 te bana dediki 2-3 cm açılma var sen çok kolay dogurursun doğum başlamış yarın tekrar gel sonraki gün %90 doğurursun dedi. Eve geldim nişan gelmişti
Bizi de eşimle bir heyecan sardı ki sormayın 39+6 da gittik gene nst yapıldı sancım vardı ama düzenli değildi ama doktor baktı ve sen doğuruyor musun acaba sancılarını iyi karsilamissin dedi açıklık baktı 3-4 cm dedi. Yarın sabahtan gel kendi doktoruna yatış yapalım yarın doğurursun dedi.
Bizde inanılmaz bir heyecan sevinçle eve gittik hazırlıklar yapıldı bugün 40+0 oldum ve hiç ağrı sızı sancı yok anlam veremedim ama belki sancısız ilerleme vardır diye çıktık çantamizla kendi doktoruma muayene oldum 2 cm anca açıklık var dedi bana bugün doğum olmaz yarın gel gece yatış yapalım sancın gelmezse suni vereceğim dedi. Biraz moralimiz bozuldu gibiyiz ne yapalım bilemiyorum 41 e dek beklesek mi? Yoksa yarın yatsam mi hastaneye çok yorulduk psikolojik olarak aslında doğdu doğacak derken 3 gün geçti