Merhaba hanımlar ilk gebeliğim 35 haftalık ,mantar enfeksiyonu var hamileliğimin başından beri bazı günler kaşıntım olmuyor bazen çok oluyor,bugün de çok kaşıntım oldu.Aynadan vajinama bakayım dedim beyazlıklar vardı içinde baya kaşındı kaşıdım ve su geldi baya çarşafı ıslattı lavaboya gittim hemen beyaz su oraya da aktı.Suyum mu geldi diye korktum. Yarın sabah doktor kontrolüm var sabaha kadar bir şey olur mu 😢