Hasret72 bence krem daha etkili yağı sürdükten sonra kıyafete yapışıyor ben çok sevmedim oyüzden ben ıncıa ve hipp in çatlak kremini kullanıyorum sabah akşam 35 haftalık oldum henüz hiç çatlağım olmadı genetiğimde olmasına rağmen annemin karnı harita gibi oyüzden en baştan düzenli kullandım