Esrashshshssh bana göre ne yaparsan yap doğumu başlatamıyorsun. Rabbimin kararladığı zaman geldiğinde doğum gerçekleşiyor. İlk kızım 35 de ikinci kızım 40+4 de geldi 😅 yeğenim doğumu başlatmak için aklınıza gelen her şeyi yaptı 40+5 de doğum oldu bende sürekli yattım 40+4 de doğumum oldu ❤️ o neler yaptı sancıları ile doğum 10 saatte oldu ben hiç bir şey yapmadım sancı ile doğum 1 buçuk saat sürdü. Rabbim tez zamanda su gibi doğum nasip etsin ❤️