tugces87 hamileliğin ilk aylarında çok normal zaten bulantı ve kusmaların olması doktorum ilk aylar daha çok mide bulantımı bastıracak şeyler yememi söylemişti bebek zaten annenin depoladıklarından alıyor ilk başlarda şu an 10.haftanın içindeyim ben de baya azaldı bulantılar. Benim ikinci hamileliğim oğlumda hiç böyle şeyler yaşamadım ama bu kez çok ağır geçti hatta hastanelik oldum 🥲