Gunes05 Kızlar dünden beri boğazım ağrıyor ve öksürükte var. 14. Haftadayım bana ne iyi gelir?İlaç sadece parol mu içiliyor? Pastil kullanılıyor mu?
Papatyapapatya Gunes05 canım bende dünden aynı durumdayım...artık piskolojimi bozuldu gece oksürmekten....dayanamıyorum resmen işkence gibi...😷
KlncA Gunes05 pastillerin içi baya karışık bitkisel oluyor ya bana doktor içme demişti içinde kanamayı arttıracak bi bitki vs olabilir
Nazlilkin Bende o durumdayim ustelik atesimde vardi gece.oksurukden ciyerlerim sokulecek gibi oluyo surup iciyorum.atesim icinde parol
mtyy Gece yatmadan önce ılık ballı süte toz zencefil karıştırıp için. Hatta süt biraz sıcak olurda Boğaz’ı daha güzel yumuşatıyor.